Convini
Vad får det lov att vara?

Convinis mat-och kaffelösningar på jobbet uppskattas av många. Men fortfarande tror några att matlåda är mer ekonomiskt. Ytterligare andra tycker mat hemifrån är mer hälsosam. Dessa missuppfattningar vill vi ändra på. Med kampanjen ”Vad får det lov att vara?” nås målgrupperna digitalt, OOH och via förtjänade kanaler med inspiration och budskap om hur Convini kan förgylla arbetsdagen.

Det breda, ibland hälsosamma ibland njutningsfulla, sortimentet kommuniceras tillsammans med prisbilder som utmanar den rådande bilden av varumärket Convini. I situationsbaserade uttag som visar socialisering kring naturliga ”äta-stunder” på jobbet möter vi varumärket som katalysator. Insikterna är grundade på ett längre samarbete.

Convini_Kampanj_OOH-25-scaled
Convini_Kampanj_OOH-23-1800x940
Onemotion_IMC1_V42_2021_Wall_Panel (1)