Onemotion ställer om DI Gasellen 2020 till en unik digital upplevelse som träffar både starkare och högre än tidigare år.

Sverige behöver tillväxt och Sveriges entreprenörer behöver inspiration, praktisk kunskap och goda förebilder. Därför utser Dagens industri de snabbast växande företagen i Sverige till Gasellföretag. Det har de gjort sedan år 2000 och i år för 20:e året i rad.

Gasellundersökningen rankar Sveriges mest framgångsrika företag i 21 län. Undersökningen bygger på företagets fyra senaste årsredovisningar. Mindre än 1 procent av Sveriges aktiebolag uppfyller kraven för att få kallas Gasellföretag.

DI Gasellen sände från en huvudscen med konferencier och flertalet intressanta och namnkunniga gäster under ett antal olika tillfällen. Utöver det var uställningshallen öppen med sju stycken partners. Stora företag som Telia och Unionen som med stort engagemang hjälper Gasellföretagen på vägen i deras framtida tillväxt.

Besökarna navigerade sig runt, precis som man gör i en fysisk miljö, och kunde se filmer, chatta, och ladda hem pdf:er med önskat material. Vid varje monter fanns partners tillgängliga för specifika frågor om deras tjänster. Efter evenemanget fick DI statistik och analys på vilka personer som var där och vad som intresserat dem under dagen för att på så sätt kunna optimera upplevelsen.

Det blev goda resultat. Fyra gånger bättre deltagarsiffror än förra året: 569 personer såg sändningen, ett genomsnitt på 40 besökare samtalade med utställare i respektive monter. I varje monter såg 30 till 80 personer videovisningar och upp till 50 PDF-nedladdningar gjordes från varje företag. Över 90% ansåg att plattformen tillförde värden utöver ett traditionellt webinar och lika stor andel, över 90%, ansåg att det var lättare att komma i kontakt med eventpartners.

di-desktop
di-login
Gasell_exibitionHall_v1_03_04
Gasell_exibitionHall_v1_03_05