Folkoperan
Folkoperan

Folkoperan har inlett ett nytt långsiktigt samarbete med Onemotion IMC, som tar över det kreativa arbetet.

– Opera är en otrolig konstform som kan beröra alla. Vår varumärkesresa har varit gynnsam, däremot har vi ett stegrande behov av att sälja biljetter samtidigt som vi måste fortsätta att bygga vårt varumärke som varandes Södermalms mest högljudda granne. Vi vill attrahera ännu fler. Det är viktigt att vi ständigt upplevs som intressanta för nya målgrupper, säger Susanne Reuszner, kommunikationschef på Folkoperan, i ett pressmeddelande i Resumé.

Samarbetet, som även omfattar aktiverande reklamkampanjer, har redan mynnat ut i visuella uttag för Riddar Blåskägg & Judith, Tidens Larm med Johan Ulvesson och Askungen. Vi på Onemotion är stolta, glada och hälsar att det är ett klart måste att besöka det folkliga operahuset i hjärtat av Södermalm!

om-folkoperan-2
folkoperan-3